مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-04ورزشي

زشت و زیبای هفته نهم| هدیه داوران به استقلال و پرسپولیس و ادعای بزرگ بیرانوند


در هفته نهم لیگ برتر فوتبال هم شاهد اشتباه های عجیب داوران به سود دو تیم استقلال و پرسپولیس بودیم و دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هم ادعای بزرگی را مطرح کرد.

-   زشتی های هفته اخراج هفته   ریکاردو آلوز ستاره تیم تراکتور تبریز در دقیقه 4+90 و بعد از مشورت داور با کمک داور اخراج شد تا او را بتوان اخراج هفته نامید زیرا تراکتور در زمانی 10 نفره شد که تاثیری در نتیجه نداشت اما غیبت این بازیکن گلساز و تاثیرگذار تراکتور در هفته دهم مقابل تراکتور تبریز می تواند خیلی به ضرر قرمزپوشان تبریزی تمام شود.

ادعای هفته علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از تساوی مقابل نفت آبادان حسابی از خجالت فدراسیون فوتبال درآمد و گفت  در قراردادما بندی آورده که همه  تیم ها علیه یکدیگر بیانیه می دهند، حرف می زنند و فدراسیون هم نشسته به ریش همه ما می خندد نه جلوی تیم ها و نه جلوی مصاحبه ها را می گیرند و این اتفاق خوبی نیست.

البته بیرانوند ادعای بزرگی هم مطرح کرد و گفت اگر بازیکنان سایر تیم ها( بیشتر منظورش احتمالا استقلال بود)قرارداد میلیاردی می گیرند از صدقه سر بازیکنان پرسپولیس است که سال هاست قهرمان شده اند و تیم های دیگر برای اینکه پرسپولیس را متوقف کنند و قهرمانی را از دست ما بگیرند با بازیکنان 2 میلیارد تومانی قرارداد 30 میلیارد تومانی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زشت و زیبای هفته نهم| هدیه داوران به استقلال و پرسپولیس و ادعای بزرگ بیرانوند

زشت و زیبای هفته نهم| هدیه داوران به استقلال و پرسپولیس و ادعای بزرگ بیرانوند